Službu VSTUPENKY ONLINE poskytujeme ve spolupráci s Ticketportal.cz
- • pro zrychlený nákup online postačí zadat e-mailovou adresu
- • pro rezervaci je třeba použít Vaše Ticketportal přihlašovací údaje a nebo se registrovat
Vážení přátelé Ticketportal,
představení MAXIMA GALKINA, plánované na 04.05.2024 v BRNĚ se bohužel nemůže uskutečnit, je ZRUŠENO.
MAXIM GALKIN na ticketportal.cz
Máte možnost vyměnit si Vaše vstupenky na představení v PRAZE, to se uskuteční v pátek 03.05.2024.
Pokud máte o tuto službu zájem, prosíme, kontaktujte neprodleně reklamace@ticketportal.cz
V případě, že neprojevíte zájem o výměnu vstupenek dnes, v pátek 03.05.2024 do 14:30, vrátíme Vám vstupné v následujících pracovních dnech.
Vstupné se vrací:
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce:
-vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):
a/ vyzvednutí na prodejním místě- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu eTicket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
c/ Sodexo - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
3/ platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta):
-oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email: eva.sulcova@ticketportal.cz
4/ platba vstupenek na fakturu:
-fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email: rezervace@ticketportal.cz
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení TICKETPORTAL
PŘESUNUTO:
Ze zdravotních důvodů byla akce Reflections of Pink Floydplánovaná na 3. 5. 2024 a v místě Kongresové centrum Zlínpřesunuta.
Nový termín: 21.10.2024 od 20:00 hod.
Původní vstupenky zůstávají v platnosti na nový termín a není potřeba je vyměňovat.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
PŘESUNUTO:
Z technických důvodů bylo představení Jak bezpečný je svět, ve kterém žijeme? plánované na 16. 5. 2024 a v místě KD Hronovická – Pardubice přesunuto.
Nový termín: 08.10.2024 od 18:00 hod.
Původní vstupenky zůstávají v platnosti na nový termín a není potřeba je vyměňovat.
Komu náhradní termín nevyhovuje, může žádat o vrácení peněz, nejpozději však do 27.9.2024.
Vstupné se vrací následovně:
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce:
-vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):
a/ Vyzvednutí na prodejním místě - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu eTicket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c/ Sodexo-vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta):
-naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu:
-fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
PŘESUNUTO:
Z technických důvodů bylo představení VIVALDIANNO THE SHOW, plánované na 17.10.2024 a v místě Divadlo Hybernia přesunuto.
Nový termín: 31.10.2024 od 19:00 hod.
Původní vstupenky zůstávají v platnosti na nový termín a není potřeba je vyměňovat.
Komu náhradní termín nevyhovuje, může žádat o vrácení peněz, nejpozději však do 21.9.2024.
Vstupné se vrací následovně:
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce:
-vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):
a/ Vyzvednutí na prodejním místě - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu eTicket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c/ Sodexo-vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta):
-naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu:
-fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
Vážení přátelé Ticketportal,
SHOW PRIME ORCHESTRA - DANCE SYMPHONY 80s-90s, plánovaná na 24.05.2024 v LIBERCI se z technických důvodů PŘESOUVÁ.
NOVĚ: SOBOTA 15. ČERVNA 2024, OD 19:00
(místo konání a hodina začátku zůstávají)
PRIME ORCHESTRA - DANCE SYMPHONY 80s-90s na ticketportal.cz
Vaše vstupenky zůstávají v platnosti na nový termín, kde jsme pro Vás rezervovali příslušnou kapacitu.
Pokud nemůžete nové datumakceptovat, lze požádat o vrácení vstupného. Prosíme, abyste tak případně učinili co nejdříve, abychom Vaše rezervace mohli uvolnit pro ostatní zájemce.
Právě z důvodu rezervované kapacity můžeme požadavek na vrácení vstupného přijmout pouze do pondělí 27. května 2024, po tomto datu se má za to, že se změnou souhlasíte.
Děkujeme za pochopení.
Vstupné se vrací následovně:
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce:
-vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):
a/ Vyzvednutí na prodejním místě - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu eTicket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c/ Sodexo-vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta):
-naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu:
-fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
PŘESUNUTO:
Z technických důvodů bylo představení KRISTÝNA ŠEBKOVÁ A HVĚZDY, KTERÉ NEHASNOU, plánované na 24.04.2024 a v místě Kulturní zařízení města Valašského Meziříčí přesunuto.
Nový termín: 04.06.2024 od 19:00 hod.
Původní vstupenky zůstávají v platnosti na nový termín a není potřeba je vyměňovat.
Komu náhradní termín nevyhovuje, může žádat o vrácení peněz, nejpozději však do 27.05.2024.
Vstupné se vrací následovně:
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce:
-vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):
a/ Vyzvednutí na prodejním místě - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu eTicket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c/ Sodexo-vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta):
-naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu:
-fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
ZMĚNA:
Akce EPIC FILM MUSIC OF STAR WARS SYMPHONIC TRIBUTE se v původním termínu 26.4.2024 od 20:00 hod. a v místě DK Metropol, České Budějovice neuskuteční a bude PŘELOŽENA na náhradní termín, který bude teprve stanoven. O novém termínu Vás budeme informovat.
Zakoupené vstupenky zůstávají v platnosti a není potřeba je vyměňovat.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
ZRUŠENO:
Z technických důvodů se akce HONZA NEDVĚD ML. A PŘÍBUZNÍ v plánovaném termínu 22.04.2024 a v místě Masters of Rock Café - ZLÍN, neuskuteční a bez náhrady se RUŠÍ.
Zakoupené vstupenky lze vracet v místě zakoupení.
Vstupné se vrací:
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce:
-vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):
a/ vyzvednutí na prodejním místě- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu eTicket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
c/ Sodexo - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
3/ platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta):
-oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email: eva.sulcova@ticketportal.cz
4/ platba vstupenek na fakturu:
-fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email: rezervace@ticketportal.cz
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení TICKETPORTAL
ZRUŠENO:
Z technických důvodů se akce MŮJ VZOR, BOŽSKÝ KAREL - KONCERT ROSICE 9.5.2024 v plánovaném termínu 09.05.2024 a v místě KULTURNÍ DŮM CRISTAL - Rosice, neuskuteční a bez náhrady se RUŠÍ.
Zakoupené vstupenky lze vracet v místě zakoupení.
Vstupné se vrací:
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce:
-vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):
a/ vyzvednutí na prodejním místě- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu eTicket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
c/ Sodexo - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
3/ platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta):
-oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email: eva.sulcova@ticketportal.cz
4/ platba vstupenek na fakturu:
-fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email: rezervace@ticketportal.cz
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení TICKETPORTAL
Vážení diváci,
velmi se omlouváme, ale z organizačních důvodů na straně hostujícího divadelního souboru jsme nuceni přesunout představení Slepice na zádech z úterý 30. 4. 2024 na nový termín – pondělí 11. 11. 2024.
Vstupenky zůstávají v platnosti. Pokud se Vám nový termín nehodí, můžete nárokovat vrácení vstupného do pátku 3. 5. 2024 v místě zakoupení.
Děkujeme za pochopení.
Vstupné se vrací následovně:
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce:
-vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):
a/ Vyzvednutí na prodejním místě - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu eTicket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c) Sodexo-vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta):
-naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu:
-fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
ZMĚNA:
Ze zdravotních důvodů se představení ODPOČÍVEJ VE SVÉM POKOJI v plánovaném termínu 18.4.2024 od 19:30 hod. a v místě Studio DVA - Malá scéna neuskuteční a PŘESOUVÁ se na náhradní termín 14.11.2024. Čas i místo konání akce zůstává beze změny.
Zakoupené vstupenky zůstávají v platnosti a není potřeba je vyměňovat.
V případě, že Vám nový termín nevyhovuje, můžete si požádat o vrácení peněz, nejpozději však do 31.5.2024.
Vracení vstupného
1/ Platba vstupenek po internetu
a)Elektronické vstupenky typu eTicket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b) Sodexo - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
Vážení přátelé Ticketportal,
představení MÍŠI RŮŽIČKOVÉ, plánované na 20.04.2024 v BRUNTÁLE
se z technických důvodů PŘESOUVÁ.
NOVĚ: PÁTEK 22. LISTOPADU 2024, POZOR! OD 17:00
(místo konání zůstává)
MÍŠA RŮŽIČKOVÁ na ticketportal.cz
Vaše vstupenky zůstávají v platnosti na nový termín, kde jsme pro Vás rezervovali příslušnou kapacitu.
Pokud nemůžete nové datumakceptovat, lze požádat o vrácení vstupného. Prosíme, abyste tak případně učinili co nejdříve, abychom Vaše rezervace mohli uvolnit pro ostatní zájemce.
Právě z důvodu rezervované kapacity můžeme požadavek na vrácení vstupného přijmout pouze do pátku 19. července 2024, po tomto datu se má za to, že se změnou souhlasíte.
Děkujeme za pochopení.
Vstupné se vrací následovně:
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce:
-vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):
a/ Vyzvednutí na prodejním místě - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu eTicket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c) Sodexo-vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta):
-naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu:
-fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
PŘESUNUTO:
Z technických důvodů je akce LOLLIPOPZ V KRTKOVĚ SVĚTĚ, plánované na 17.06.2024 a v místě Krtkův svět – Dolní Měcholupy přesunuto.
Nový termín: 26.06.2024 od 17:07 hod.
Původní vstupenky zůstávají v platnosti na nový termín a není potřeba je vyměňovat.
Komu náhradní termín nevyhovuje, může žádat o vrácení peněz, nejpozději však do 18.06.2024.
Vstupné se vrací následovně:
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce:
-vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):
a/ Vyzvednutí na prodejním místě - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu eTicket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c) Sodexo-vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta):
-naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu:
-fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
PŘESUNUTO:
Z důvodu onemocnění v souboru bylo představení S PYDLOU V ZÁDECH plánované na 18.04.2024 a v místě Divadlo Gong přesunuto.
Nový termín: 07.10.2024 od 19:00 hod.
Původní vstupenky zůstávají v platnosti na nový termín a není potřeba je vyměňovat.
Komu náhradní termín nevyhovuje, může žádat o vrácení peněz, nejpozději však do 02.05.2024.
Vstupné se vrací následovně:
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce:
-vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):
a/ Vyzvednutí na prodejním místě - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu eTicket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c) Sodexo-vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta):
-naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu:
-fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
Vážení přátelé Ticketportal,
dovolujeme si Vás informovat o novém termínu akce LUCIE BÍLÁ – RECITÁL S KLAVÍREM PETRA MALÁSKA, který se dne 14.4.2024 z důvodů nemoci paní Lucie Bílé neuskutečnil.
Nový termín je 8.9.2024 od 18:00hod. – místo konání zůstává.
Původní vstupenky zůstávají v platnosti na nový termín a není potřeba je vyměňovat.
Děkujeme za pochopení
Team Ticketportal
Vážení přátelé Ticketportal,
bohužel Vám musíme oznámit, že koncerty THE DIRE STRAITS EXPERIENCE
Plánované na 28.04.2024 v Ostravě a 29.04.2024 v Brně byly ZRUŠENY.
Vzhledem k tomu, že Ticketportal.cz v zájmu financování projektu převáděl tržby za vstupenky na bankovní účet pořadatele, nyní nedisponuje prostředky na vracení vstupného. S těmito požadavky je třeba obrátit se přímo na pořadatele akce.
Níže přinášíme tiskovou zprávu pořadatelské agentury a děkujeme za pochopení.
"Tisková zpráva k akcím Dire Straits Expirience Ostrava - aula Gong - 28. 4. 2024 a Brno - Zoner BOBYHALL-29.4.2024
Vážení příznivci skupiny Dire Straits Expirience . Promotér akcí musí bohužel oznámit, že předcovidové koncerty skupiny, plánované na náhradní termíny v Ostravě 28.4. 2024 a v Brně 29.4.2024 , se z organizačních důvodů ruší. I přes veškerou usilovnou snahu uskutečnit koncerty v nových termínech jsme opravdu nuceni koncerty zrušit.
Pro kompenzaci vstupenek se obracejte na: moraviapc@gmail.com"
Team Ticketportal
ZRUŠENO:
Z technických důvodů se akce NaHey Fest v plánovaném termínu 25.05.2024 a v místě Letní parket – TJ Sokol Semín, neuskuteční a bez náhrady se RUŠÍ.
Zakoupené vstupenky lze vracet v místě zakoupení.
Vstupné se vrací:
Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):
a/ vyzvednutí na prodejním místě- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu eTicket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
c/ Sodexo - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení TICKETPORTAL
Vážení přátelé Ticketportal,
jak jsme Vás již informovali, představení
NOHY VZHŮRU! plánované na čtvrtek 04.04.2024 v Týnci nad Sázavou
muselo být přesunuto. Nyní přinášíme NOVÝ TERMÍN:
PŘESUNUTO Z 04.04.2024 / NOVĚ: SOBOTA 02. LISTOPADU 2024 OD 19:00
(místo konání a hodina začátku zůstávají)
NOHY VZHŮRU! (Robin Hawdon) na ticketportal.cz
Vaše vstupenky zůstávají v platnosti na nový termín, kde jsme pro Vás rezervovali příslušnou kapacitu.
Pokud nemůžete nové datumakceptovat, lze požádat o vrácení vstupného. Prosíme, abyste tak případně učinili co nejdříve, abychom Vaše rezervace mohli uvolnit pro ostatní zájemce.
Právě z důvodu rezervované kapacity můžeme požadavek na vrácení vstupného přijmout pouze do pátku 6. září 2024, po tomto datu se má za to, že se změnou souhlasíte.
Děkujeme za pochopení.
Vracení vstupného
Vstupné se vrací následovně:
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce:
-vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):
a/ Vyzvednutí na prodejním místě - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu eTicket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c) Sodexo-vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta):
-naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu:
-fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
Vážení diváci,
velmi se omlouváme, ale z technických důvodů jsme nuceni přesunout představení Dokonalá fraška z pondělí 8. 4. 2024 na nový termín – pátek 22. 11. 2024.
Vstupenky zůstávají v platnosti. Pokud se Vám nový termín nehodí, můžete nárokovat vrácení vstupného do pátku 26. 4. 2024 v místě zakoupení.
Děkujeme za pochopení.
Vstupné se vrací následovně:
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce:
-vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):
a/ Vyzvednutí na prodejním místě - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu eTicket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c) Sodexo-vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta):
-naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu:
-fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
„Milí diváci,
velmi nás to mrzí, ale jsme bohužel nuceni zrušit již jednou přesunutý koncert Smetana a Dvořák v opeře, který se měl uskutečnit 1. června 2024 od 20 hodin na Letní scéně Vyšehrad a na nějž jste si v minulosti zakoupili vstupenky. Jako náhradu jsme se na Vyšehradě rozhodli ve stejném termínu uvést divácky úspěšnou inscenaci Smetanovy Prodané nevěsty (viz www.operalidem.cz/prodananevesta).
Nabízíme vám automatický přesun na toto představení, které se bude konat ve stejném termínu jako původně plánovaný koncert Smetana a Dvořák v opeře, začátek však bude o hodinu dříve, tj. od 19 hodin.
Pokud se rozhodnete přijít na představení Prodané nevěsty, můžete si zakoupené vstupenky na koncert ponechat a prokázat se jimi při vstupu na Letní scénu Vyšehrad.
Pokud o náhradní představení nemáte zájem, můžete vstupenky vrátit a jejich cena vám bude navrácena v plné výši. O vrácení vstupenek můžete požádat do 15.5. 2024
Děkujeme vám za pochopení a velmi nás mrzí vzniklé komplikace.
Za projekt Opera lidem
Barbora Hůlková“
Vstupné se vrací následovně:
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce:
-vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):
a/ Vyzvednutí na prodejním místě - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu eTicket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c) Sodexo-vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta):
-naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu:
-fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
Vážení přátelé Ticketportal,
dovolujeme si Vás upozornit, že z technických důvodů dochází ke změně titulu u Vámi zakoupených vstupenek z operního představení Don Giovanni dne 16.5.2024 od 19:00hod ve Stavovském divadle na Mozartovu operu Kouzelná flétna.
Pokud nemůžete nový titul akceptovat, lze požádat o vrácení vstupného. Požadavek na vrácení vstupného můžeme přijmout pouze do 25.5.2024, po tomto datu se má za to, že se změnou souhlasíte.
Děkujeme za pochopení.
Vstupné se vrací následovně:
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce:
-vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):
a/ Vyzvednutí na prodejním místě - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu eTicket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c) Sodexo-vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta):
-naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu:
-fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
Dobrý den,
Pro náhlý úraz členky souboru Divadla AHA!, nemůžeme odehrát sobotní (06.04.2024 v 15:00) původně plánované představení Kniha džunglí - Mauglího poslední boj. Tuto sobotu v 15:00 vás na scéně našeho divadla čeká Povídání o pejskovi a kočičce. Všechny vstupenky zůstávají v platnosti a není třeba jejich výměna.
Za případné komplikace se všem divákům ještě jednou omlouváme.
Divadlo Gong / Divadlo AHA!
Vážení přátelé Ticketportal,
koncert ARAKAIN & ALKEHOL: METAL TOUR 2024,
plánovaný na 06.04.2024 v KARLOVÝCH VARECH
se ze zdravotních důvodů v kapele PŘESOUVÁ.
NOVĚ: SOBOTA 23. LISTOPADU 2024, OD 20:00
(místo konání a hodina začátku zůstávají)
ARAKAIN & ALKEHOL: METAL TOUR 2024 na ticketportal.cz
"Zdravíme Vás přátelé,
bohužel z důvodu zdravotní indispozice musíme přeložit náš společný koncert Arakain a Alkehol v Karlových Varech. Našli jsem náhradní termín, takže z plánovaného 6.4.2024 se koncert překládá na nový termín, který je 23.11.2024. Vstupenky zůstávají v platnosti, Moc se omlouváme všem za komplikace.
Zdraví Vás kapely Arakain a Alkehol."
Vaše vstupenky zůstávají v platnosti na nový termín, kde jsme pro Vás rezervovali příslušnou kapacitu.
Pokud nemůžete nové datumakceptovat, lze požádat o vrácení vstupného. Prosíme, abyste tak případně učinili co nejdříve, abychom Vaše rezervace mohli uvolnit pro ostatní zájemce.
Právě z důvodu rezervované kapacity můžeme požadavek na vrácení vstupného přijmout pouze do pátku 6. září 2024, po tomto datu se má za to, že se změnou souhlasíte.
Děkujeme za pochopení.
Vstupné se vrací následovně:
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce:
-vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):
a/ Vyzvednutí na prodejním místě - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu eTicket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c) Sodexo-vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta):
-naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu:
-fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
Honza Bendig a jeho management oznamují nový termín koncertu v O2 universu. Uskuteční se 6. prosince 2024. Vstupenky zakoupené na původní termín 16.3. (resp. 30. 11.) zůstávají v platnosti.
Na prosinec 2024 plánuje Honza se svým týmem monstrózní výpravnou show se skvělými hosty. Předešlého vystoupení ve Foru Karlín se zúčastnila například Monika Bagárová, Markéta Konvičková, Michal David, Refew i Honzův bratr Marsell. Koncert podpořila propracovaná světelná show se zapojením obřích obrazovek.
Je jasné, že už teď velmi ambiciózně postavenou laťku posune ještě o pořádný kus výš. Velkolepá show nabídne ty nejzásadnější hity Honzy, kterých je opravdu mnoho. O tom svědčí i Honzova čísla na YouTube, kde má jeho tvorba neuvěřitelných 179 milionů zhlédnutí. V loňském roce vyšla například jeho společná píseň Romalandia s Rytmusem, song Budeme kelovat s Refewem nebo skladba Nebe Peklo Ráj ve spolupráci s Markétou Konvičkovou. Během koncertu se můžeme těšit i na hvězdné hosty, jejichž jména prozatím Honza tají. Ale půjde opět o nejzářivější jména české i zahraniční hudební scény.
„Z důvodu termínové kolize v O2 universu a jediného možného termínu koncertu zahraničního umělce v Praze (jehož jméno bude brzy zveřejněno v návaznosti na oznam celého jeho evropského turné), musel být posunut náhradní termín koncertu Jana Bendiga z 30.11. 2024 na 6.12. 2024. Děkujeme pořadateli akce, společnosti Championship Music i Janu Bendigovi, za vstřícnost při řešení této situace. Díky tomu jsme nemuseli koncert zahraničního umělce odmítnout a mohou se tak uskutečnit obě akce, za což jsme velice rádi“, uvedl Robert Schaffer, předseda představenstva společnosti Bestsport, která je vlastníkem a provozovatelem O2 areny a O2 universa.
Vstupenky zakoupené v prodejní síti Ticketportal na termín 16. 3. (resp. 30. 11.) zůstávají v platnosti i pro tento nový termín.
Vážení přátelé Ticketportal, prosíme, poznamenejte si:
začátek VEČERNÍHO TERMÍNU
TECHTLE MECHTLE - VÁNOČNÍ SHOW - BŘECLAV 03.12.2024 (19:00)
se z provozních důvodů posouvá o jednu hodinu na 20:00.
03.12.2024, 19:00 / ZMĚNA ZAČÁTKU, NOVĚ: 20:00
TECHTLE MECHTLE - VÁNOČNÍ SHOW na ticketportal.cz
Věříme, že Vám toto opatření nezkalí zážitek z TECHTLE MECHTLE TRAVESTI SHOW!
Team Ticketportal
ZRUŠENO:
Z technických důvodů se akce NATY HRYCHOVÁ – LIVE ROCK MUSIC v plánovaném termínu 13.4.2024 (původně 2.9.2023) a v místě Kulturní dům STRÁNÍ-KVĚTNÁ, neuskuteční a bez náhrady se RUŠÍ.
Zakoupené vstupenky lze vracet v místě zakoupení.
Vstupné se vrací:
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce:
-vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):
a/ vyzvednutí na prodejním místě- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu eTicket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
c/ Sodexo - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
3/ platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta):
-oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email: eva.sulcova@ticketportal.cz
4/ platba vstupenek na fakturu:
-fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email: rezervace@ticketportal.cz
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení TICKETPORTAL
ZRUŠENO:
Ze zdravotních důvodů se akce TŘETÍ PRST NA LEVÉ RUCE v plánovaném termínu 2.4.2024 (původně 22.1.2024) a v místě KD CITADELA, neuskuteční a bez náhrady se RUŠÍ.
Zakoupené vstupenky lze vracet v místě zakoupení.
Vstupné se vrací:
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce:
-vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):
a/ vyzvednutí na prodejním místě- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu eTicket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
c/ Sodexo - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
3/ platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta):
-oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email: eva.sulcova@ticketportal.cz
4/ platba vstupenek na fakturu:
-fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email: rezervace@ticketportal.cz
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení TICKETPORTAL
PŘESUNUTO:
Z technických důvodů bylo představení PRESIDENTI, plánované na 07.04.2024 a v místě MfO, sál Reduta – Olomouc přesunuto.
Nový termín: 03.11.2024 od 21:00 hod.
Původní vstupenky zůstávají v platnosti na nový termín a není potřeba je vyměňovat.
Komu náhradní termín nevyhovuje, může žádat o vrácení peněz, nejpozději však do 15.04.2024.
Vstupné se vrací následovně:
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce:
-vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):
a/ Vyzvednutí na prodejním místě - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu eTicket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c) Sodexo-vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta):
-naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu:
-fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
ZRUŠENO:
Z technických důvodů se akce SLUNCE, SENO, JAHODY v plánovaném termínu 25.5.2024 od 19:00hod. a v místě Hudební divadlo Karlín, neuskuteční a bez náhrady se RUŠÍ.
Vstupné se vrací:
Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):
a/ vyzvednutí na prodejním místě- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu eTicket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
c/ Sodexo - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení TICKETPORTAL
ZRUŠENO:
Z technických důvodů se akce Sladké mámení v pánovaných termínech 6.4.2024 od 14:00/19:00 a 7.4.2024 od 14:00 a v místě Zoner BOBYHALL, neuskuteční a bez náhrady se RUŠÍ.
Nové termíny budou zveřejněny co nejdříve !
Zakoupené vstupenky lze vracet v místě zakoupení.
Vstupné se vrací:
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce:
-vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):
a/ vyzvednutí na prodejním místě- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu eTicket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
c/ Sodexo - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
3/ platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta):
-oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email: eva.sulcova@ticketportal.cz
4/ platba vstupenek na fakturu:
-fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email: rezervace@ticketportal.cz
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení TICKETPORTAL